ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

موفقیتت را در آزمون تیزهوشان تبریک میگم عشق مامان

1401/5/5 13:31
نویسنده : منا
269 بازدید
اشتراک گذاری

خبر عالی 

بهت افتخار میکنم عشقم نفسم پسر تلاشگرم 

شنبه شب مورخ یک مرداد 1401حدود ساعت 10ونیم شب متوجه شدم نتایج تیزهوشان اعلام شده جالب اینجاست که تو ساعت 10 پای تلویزیون خوابیده بودی من هم ترجیح دادم این لحظات پر از استرس رو نبینی خلاصه نشستم پای لپ تاپ هرکاری میکردم نمیتونستم وارد سایت بشم پدر هم با گوشی تلاش میکرد نمیشد دیگه پدر خسته شد گفت برم بخوابم حدود 12ونیم شده بود یهو وارد سایت شدم پیام اومد قبول شدی وای خدای من باورم نمیشد رفتم سراغ کمال گفتم پاشو انگار قبول شده گریه میکردم کمال میخندید ای خدا شکرت بازهم حواست به ما بود باز هم کمکمون کردی ولی بیدارت نکردم کمال رفت روی برگه نوشت تبریک به زودی در این مکان ps5 نصب میگردد گفت صبح نشونش بده و فیلم بگیر

مگه خوابمون میبرد از خوشحالی من که فکر کنم 3ونیم صبح خوابیدم 

خلاصه صبح بیدار شدی و فهمیدی کلی گریه کردی عزیز دلم پسر تلاشگرم دل پدرو مادر رو شاد کردی خدا دلت رو شاد کنه برات آرزوی بهترینها رو دارم انشالله همیشه شاهد موفقیتهای روز افزونت باشیم البته اول تنت سلامت روانت سلامت و دلت خوش باشه 

پسندها (1)

نظرات (0)