ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

بدون عنوان

1390/1/31 22:13
نویسنده : منا
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم از امروز تصمیم گرفتم خاطراتت رو ثبت کنم تا در آینده بتونی خاطراتت رو بخونی و بدونی چه گل پسری بوده و هستی. عزیزم خداوند پس از ۷ سال انتظار بهترین هدیه اش رو به مامان و بابا عطا کرد و زندگیمون از قبل هم زیباتر شد . حالا با داشتن تو در ابرها سیر میکنیم و به خودمون میبالیم که گلی مثل تو داریم .

پسرم روز تولد مامان یعنی ۲۸ آذر ۸۹ یعنی ۴ ماهگی تونستی غلط بزنی کلی خوشحال شدیم و این رو هدیه ای از طرف تو واسه خودم دونستم. روز تولد بابا ۱۷ اسفند ۸۹ متوجه اولین دندونت شدیم این هم کادو بابا از طرف پسرم که حسودیش نشه مادربزرگ پری آش دندونی پخت و به همه دادیم.

بعداز تعطیلات نوروز ۹۰ تونستی به راحتی بشینی و سینه خیز بری

عزیزم الان که دارم خاطراتت رو مینویسم اومدی تو بغلم و داری به مادرت عشق میورزی یعنی مثل بچه گربه خودت رو به من میچسبونی اینگار که میخواهی ببوسی این فقط مختص مامان و با هیچکس دیگه این کارو نمیکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
31 فروردین 90 23:48
سلام ابوالفضل کوچولوی ناز ما
برای ابوالفضل منم دعا می کنی ؟
دوست دارم دوستای خوبی برای هم بشید
خواستی ما رو لینک کن ناز نازی


سلام حتما خدا نگهدار همه بچه ها باشه
خاله فريده دوست قديمي مامان(نماينده كلاس مامان در دانشگاه)
7 اردیبهشت 90 0:40
سلام به گل پسر قند عسل.ميبوسمت و اگه اومدم اهواز حتما ميام ديدنت.


سلام خاله فریده مامانم سر کلاس بچه خوبی بود ؟ساکت بود؟