ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

اولین عروسی

1392/8/14 21:20
نویسنده : منا
434 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جونم بالاخره یه عروسی پسرم  دید البته تو عید عقد مژگان و عقد سلما بود ولی عروسی نداشتیم تا اینکه عروسی مژگان (دختر عموی خودم) دعوت شدیم از ذوقمون کلی خرید کردیم واسه پسرم آخه عروسی ندیده بود مادر به فدات خوشتیپ مامان بابا لباسهارو تنت کرد و کلی حض کردیم گفتم انشالله دامادی پسرم انشالله باباجون لباس دامادیتو تنت کنم یعنی من هم هستم که اون روز رو ببینم  ؟

این هم عکس داماد کوچولو

قربون تیپت برم

این هم یه عکس از بازی پدر و پسر این بازی بسکتبال واسه بچگیهای باباجون که تولد یکسالگیت مادربزرگ هدیه آورد این وسیله واسم خیلی باارزشه قایمش کرده بودم تا اینکه باباجون آوردش و گفت پسرم دیگه بزرگ شده میتونه باش بازی کنه  این هم عکستون

بازی بسکتبال مربوط به بچه گی های باباجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)