ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

لالایی

1390/2/25 23:27
نویسنده : منا
389 بازدید
اشتراک گذاری

٢٥/٢/٩٠ سلام پسرم امروز میخوام یک لالایی بر ات بگم این لالایی رو از وقتی تو دلم بودی برات میخوندم و الان هم همیشه همین لالایی رو واسه تو نورچشمم زمزمه میکنم و احساس میکنم که تو با این لالایی آروم میشی و من هم خیلی دوستش دارم پس مینویسم که همیشه یادت بمونه مثل آهنگ مراببوس که همیشه بابابزرگ واسه مامان و خاله ها و دایی میخوند و همیشه تو خاطرمون مونده

لالا ,لالا ,لالا,لالایی                       عزیز جان شیرینم لالایی

لالا ,لالا, تویی سرو  روانم              لالا ,لالا ,تویی آرام جانم

لالایی گویم و خوابت کنم من             بخواب تا جون به قربونت کنم من

لالایی گویم و خوابت کنم من            علی گویم و بیدارت کنم من

لالا ,لالا گل باغ بهشتم                    لالا, لالا تو بودی سرنوشتم

لالا ,لالا, عزیز ترمه پوشم              کجا بردی کلید عقل و هوشم

لالا ,لالا ,گل آبی                         چرا امشب نمی خوابی

همه خوابند تو بیداری                  همه مست و تو هوشیاری

لالا, لالا, گلت چنده                     لبت بوسم مزش قنده

لالا ,لالا ,خدادادست                  خدا گنجی به ما دادست

بخواب آروم گل جانم                 بخواب آروم گل نازم

لالا ,لالا, لالا, لالا , لالایی      لالا, لالا, لالا, لالا, لالایی      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رخساره
26 اردیبهشت 90 0:50
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .