ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

قبله کدوم وره

1392/5/20 14:34
نویسنده : منا
207 بازدید
اشتراک گذاری

معمولا من و باباجون با هم  نماز  میخونیم و شما هم با جانماز کوچیکت مارو همراهی میکنی  تو ماه رمضان یه شب وقتی داشتیم من و بابا نماز میخوندیم شما دویدی رفتی جانمازت رو آوردی و رو به ما یعنی درست پشت به قبله ایستادی به نماز من که مرده بودم از خنده وسط نماز هم که همیشه تشنه میشی و نماز رو رها کرده و میری واسه اب خوردن

چند شب پیش رفتیم پارک شما رفتی ترامپولین و حسابی بپر بپر کردی یه بابایی بچه اش رو آورده بود و هر کاری میکرد بچه حاضر نبو بره داخل و بازی کنه باباهه  تو رو نشون بچه اش داد و گفت  ببین این کوچولو چجوری بازی میکنه بعد بهت گفت بیا این نی نی رو هم ببر با خودت تو هم گفتی آخه من خودم کوچیکم چجوری این رو با خودم ببرم آقاهه بیچاره خجالت کشید قربونت برم با اون زبونت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شبنم
26 مرداد 92 11:01
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائیدبهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک