ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

دندان پزشکی

1392/6/17 15:53
نویسنده : منا
246 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم هفته پیش بردمت بهداشت چکاپ سه سالگی که یه نامه دادند واسه دندان پزشکی و انجام فلورایدتراپی که در واقع برای جلوگیری از پوسیدگی دندانهاست  امروز رفتیم طب صنعتی و پیش خانم دکتر دندانپزشک قبلش باهات صحبت کرده بودم شما هم خیلی پسر خوبی بودی و هرچی خانم دکتر گفت انجام دادی خانم دکتر هم در پایان کار بهت جایزه داد (آینه و مسواک) کلی ذوق کردی و گفتی من که خودم مسواک دارم  دکتر هم گفت باشه این هم یکی دیگه خلاصه ٦ ماهی یکبار باید ببرمت برای انجام فلورایدتراپی از وقتی که برگشتیم خونه شما شدی خانم دکتر و من هم مریض و آینه مخصوص دندان رو هل میدادی تو دهن مامان بیچاره و تا میگفتم ابوالفضل یا پسرم میگفتی من خانم دکتر هستم قربونت برم راستی دیشب شام خونه دایی بهمن اینها بودیم شما گرسنه شده بودی و با صدای بلند گفتی پس چرا ناهار نمیزارین گرسنمه زندایی نشنید من هم سریع رفتم واست از زن دایی غذا گرفتم که بیشتر آبروریزی نکنی

دیشب با غزال تلفنی حرف میزدی غزال گفت ابوالفضل دایی فرشید بده تو هم گفتی نه خوبه تو آجی غزال بدی هستی خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهسا
28 شهریور 92 14:02
خاله قربونت بره که شما اینقدر عاقلی