ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

اومدن بابایی مامانی- اولین آهنگ

1392/6/15 19:23
نویسنده : منا
483 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 9 شهریور مامانی بابایی بعد از دو ماه و
نیم که نمین و تهران و اصفهان بودند به اهواز اومدند با کلی سوغات واسه پسره گلم
حسابی دلشون  واسه تو تنگ شده بود تو هم به
مامانی گفتی منم دلم واسه شما تنگ شده خلاصه از تنهایی دراومدیم

دو شب پیش رفتی پای سازت که تمرین کنی البته من
و بابا هم در کنارت طبق معمول گفتی اول خودم آهنگ بزنم ما هم گذاشتیم هر چی دوست
داری بزنی شروع کردی اهنگ زدن و خوندن

( چشمهات و باز کن من دارم باهات حرف میزنم            چشمهات و ببند سرگرم لالا  شو ) خلاصه این اولین شعری بود که گفتی ما هم کلی خندیدیم

و اما
فحشهایی که یاد گرفتی البته با اسباب بازی ها (بی مسخره – بی نفهم – بی مسوولیت)
اینها رو وقتی خیلی عصبانی میشی به ماشینهات و اسباب بازیها میگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهربان
22 شهریور 92 15:36
عزیزم چه ارگی داری خیلی قشنگه.نوازنده کوچک مامان شدی؟
عمه ي رهام
9 مهر 92 7:34
كشته مرده ي اين فحش دادناشم فقط