ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

کاشکی من هم یه روز بزرگ شم

1392/8/13 15:08
نویسنده : منا
208 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان گاهی چه ارزوهایی میکنی یه بازی فکری داری که کلی قطعات کوچک داره خیلی وقت پیش در حال دو و در حالی که این بازی دستت بود افتادی و همه رو ریختی من عصبانی شدم و دعوات کردم که چرا دقت نکردی چند روز پیش دوباره تقاضا کردی که با اون بازی کار کنیم دوباره دویدی و گفتم مامان مواظب باش که نریزن گفتی مثل اون دفعه که دعوام کردی گفتم اره گفتی مامان کاشکی من هم یه روز بزرگ شم و با تو دعوا   خیلی جا خوردم گفتم یعنی بزرگ شدی با مامان دعوا میکنی ؟گفتی آره دیگه وقتی چیزی رو بریزی دعوات میکنم گریه 

 

میخوام دکتر بشم

 

همیشه میگی میخوام دکتر داروخانه بشم که به مریضها دارو بدم دیروز گفتی به مریضها دارو بدم با اب یه روز هم گفتی میخوام دکتر بشم تا رو اون صندلیها که تایر دارن بشینم و کارهام و انجام بدم یه روز هم که پرسیدیم میخوای دکتر چی بشی گفتی دکتر افرا (افرا فامیل دکتر خودته که از نوزادی پیشش رفتی؟) الهی من به قربونه این آرزوهات یعنی زنده هستم ببینم تو  دکتر شدی موفق شدی من فقط میخوام خوشبخت و سعادتمند باشی و همیشه سالم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)