ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

نگرانیهای مامان

1392/9/2 16:05
نویسنده : منا
203 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها همه فکرو ذکرم شده کلاسهای شما و نگرانیهای من کلاس زبان رو خیلی دوست داری خوب هم یاد میگیری ولی نمیدونم چرا جدیدا رو صندلیت نمیشینی و کلا سر کلا س سرپا هستی گرچه تا حدودی این رفتار اقتضای سن شماست ولی من دارم از نگرانی میمیرم با اینکه مدیر آموزشگاه از شما تعریف کرد آخه اومده بودن ازتون درس بپرسن میگفت ابوالفضل اینقدر کلاس رو جدی گرفته انگار اومده دانشگاه  و لی این تعریفها باز هم خوشحالم نکرد نمیدونم شاید خیلی انتظارم از شما زیادیه خلاصه اینکه کلافه هستم خدا بدادم برسه تا تو بخواهی بری مدرسه از من چیزی نمیمونه امروز هم که خونه بودم  باهم رفتیم مهدکودک صحبت کردم که اگر  بشه چندساعتی روزهایی که خونه هستم ببرمت مهد حالا ببینیم چی میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)