ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

موفقیت پسرم

1392/9/8 21:23
نویسنده : منا
359 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جوننننننننن پسرم یک ترم زبان رو با موفقیت به پایان رسوند سه شنبه گذشته یعنی ٥ آذر ٩٢ روز امتحان پایانی زبان بود از شما امتحان گرفتن و هر مادر وقتی نوبت بچه بود پشت در طوریکه شما نبینید وایمیسادیم و جواب دادن شما رو نگاه میکردیم من هم ایستادم همه کلمات مخصوصا کلمات سخت رو خیلی قشنگ جواب دادی فقط نمیدونم چرا رنگها رو که خیلی خوب به انگلیسی  بلدی جواب نمیدادی به هرحال نمره که در کار نبود و معلم خیلی راضی بود وای من که انگار تو عرش بودم فدات بشم بعد از امتحان با دوستهات (طاها محمد ایلیا راستین ) حسابی تو حیاط آموزشگاه و تو کوچه آتیش سوزوندین طوریکه معلم گفت تورو خدا اینها رو ساکت کنید وگرنه من رو بیرون میکنن از شنبه ترم جدید شروع میشه الهی فدات بشم آرزو میکنم همیشه موفق با شی و باعث افتخار مامان بابا گرچه ما به وجود نازنینت افتخار میکنیم  عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارکان و رضوان مامان
8 آذر 92 21:43
مبارک مبارک انشالله تو تمام مراحل زندگی با توکل به خدا موفق بشه . به شما مادر نمونه هم تبریک میگم.
مامان مهسا
17 آذر 92 16:55
خاله قربونت بره پسر گلم مبارکه انشاالله دانشگاه رفتنت عزیزم