ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

پایان ترم 5

1393/3/19 15:47
نویسنده : منا
308 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم ترم 5 زبان هم تمام شد برای امتحان ترم 5 گفتن تمام 5 کتاب مربوط به هر ترم رو امتحان میگیرن البته پایان هر ترم امتحان دادین ولی 5 ترم که تمام بشه یه دوره یعنی ps1 به پایان میرسه و ps2 شروع میشه خلاصه معلمتون حسابی کتابها رو که فکر میکردم دیگه فراموش کردین دوره کردن من هم تو خونه حسابی باهات کار کردم گرچه بزور رشوه یعنی هر کتاب رو که باهم کار میکردیم یه دونه پاستیل جایزه میگرفتی بعد هم که شعرهای سی دی زبان رو که باید گوش میکردی برات میگذاشتم خلاصه با بزن و برقص گوش میکردی و نتیجه عالی شد یعنی معلمت گفت ابوالفضل و بردیا آبروی کلاس رو خریدن آخه مدیر آموزشگاه امتحان گرفت من که حسابی دلهره داشتم میدونستم بلدی فقط نگران بودم که هوس کنی و جواب ندی ولی خوب عالی شد خداروشکر فعلا مدیر آموزشگاه قول داده یه جشن حسابی براتون بگیره و امروز هم اولین جلسه از ترم 6 شروع شد امیدوارم همیشه موفق باشی پسرم

امروز از کلاس زبان که اومدیم چون زیاد کار نداشتم گفتم بیا باهم کتابهات رو کار کنیم (کتابهای ریاضی و علوم پیش دبستان) چندتا تصویر بود که میگفت اونهای که با حرف خ شروع میشن رو بگین بینشون خط کش هم بود شما خورشید و خارپشت رو گفتی اما خط کش رو نگفتی من گفتم پس این چی؟ گفتی آخه این ruller هست میبینید توروخدا این هم از زبان بلد شدن پسرم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان سمیه
19 خرداد 93 17:01
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم. http://pesar2.niniweblog.com