ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

پسرم 5 سالگیت مبارک

1394/6/11 15:36
نویسنده : منا
321 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم عشق مامان و بابا 5 سالگیت مبارک

26 مرداد سالگرد باشکوهترین روز زندگیمان  تبلور بی همتاترین عشق دنیایی بله 5 سال پیش در چنین روزی پسرم چشم به جهان گشود و مارا غرق در شادی وسرور نمود

تو بهترین هدیه خداوند به ما هستی عزیز دلم و من هیچگاه نمیدانم چطور میتوانم بخاطر وجود نازنینت شکرگزار خداوند مهربانم باشم

زود بزرگ نشو مادر کودکیت را بی حساب میخواهم و در پناهش جوانیم را

زود بزرگ نشو فرزندم     قهقهه بزن  جیغ بکش  گریه کن  لوس شو  بچگی کن  ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام .

آرام آرام پیش برو هرچه جلوتر میروی همه چیز تندتر از تو قدم بر می دارد . حالا هنوز دنیا به پای تو نمیرسد از پاکی .

کودکی کن از ته دل بخند به اداهای ما که برای خنداندنت دلقک میشویم  بزرگ که شدی از نگاه دلقک ها گریه ات میگیرد می دانم .

عزیزترینم  فرزندم من مادرت هستم ...

هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد   من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بیخوابیهای شبانه را   تا بیاموزم پنهان کردن دردرا پشت حجمی از سکوت   تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات میتواند معجزه زندگی دوباره ام باشد   من نه بهشت میخواهم نه آسمان و نه زمین  بهشت من  زمین من و زندگیم نفس های آرام کودکی توست  من هیچ نمیخواهم هیچ   هیچ روزی به من تعلق ندارد همه ساعتها و ثانیه های من تویی و من دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است بر تو   و هیچ منتی از من بر تو وارد نیست که من با اختیار به عشق تو را به این دنیا آورده ام . 

پسندها (2)

نظرات (2)

همراه رایانه
11 شهریور 94 18:39
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
مامان ابوالفضل
13 مهر 94 1:21
سلام سلام سلام، تولد تولد تولدت مبارک