ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

ابوالفضل هدیه ای دوباره از خدا

1391/2/16 13:22
نویسنده : منا
475 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان چطور شروع کنم خاطرات روزهای بد گذشته رو چطوری بگم که خداوند تو رو دوباره به ما هدیه داد آره عزیز مامان تو مریض شدی تب کردی و.......... نه نمی خوام  بگم  نمیگم چه به روز من و بابا و بقیه اومد فقط فکر میکنم 10سال پیرتر شدم ولی باز هم خدای مهربون بدادمون رسید و مثل همیشه کمکمون کرد و دوباره تورو به ما هدیه داد عزیز مامان تو همه زندگی مامان و بابا هستی  از خدا میخوام که تورو همیشه برای ما سالم نگه داره و خودش محافظ همه بچه ها باشه آره عزیزم همیشه برات خوندم که

لالا لالا گل نارم چه خوشبختم تورو دارم     بدون تا روزی که زنده ام تورو تنها نمیزارم

لالا لالا گل لاله بشی کاشکی تو صد ساله      نباشه مثل گل عمرت که گل مهمون یک ساله

نفس مامان حالا به لطف خدا تو کاملا حالت خوبه و باز هم صدای قشنگت همه خونه رو پر کرده دیگه از خدا چی بخواهیم بجز سلامتی تو فرشته کوچولو

خدایا با همه وجودم میپرستمت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
16 اردیبهشت 91 23:49
سلام عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت باشی امیدوارم که همه ی بچه ها سالم در کنار مادرها و پدرهاشون باشن مراقب خودت باش که مامان اذیت نشه آفرین پسر خوب
مامان ارکان
18 اردیبهشت 91 0:59
منا جان سلام از ته دل برات خوشحالم که اون روزهای سخت رو تو و پسرت با توکل به خدا به سلامتی به خوبی پشت سر گذاشتی . ماشالله ماشالله چه ناز شده گل پسرت . خدا نگهدار این هدیه زیباش برا شما باشه .
میلاد
16 مرداد 91 14:08
سلام اقا ابوالفضل چه وبلاگ قشنکی داری!میلاد از وبلاگت خیلی خوشش امده.