ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

مسابقه اتاق من

1391/4/14 16:29
نویسنده : منا
377 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام من سعی کردم تو اتاق پسرم همه وسایل با هم به نحوی هماهنگی داشته باشند به همین دلیل همه تصویری از شخصیت کارتونی خرس پو (poo)  از قالی تخت کمد پرده سرویس لحاف بالشت ملحفه ها گرفتا تا پازل جلوی در اتاق زیر پایی و حتی جعبه دستمال کاغذی اتاقش این برای من هزینه چندانی هم نداشت مخصوصا اگر بخواهید سیسمونی تهیه کنید ابوالفضل اتاقش رو خیلی دوست داره و همیشه با اصرار از من و باباش میخواد که بریم تو اتاقش و اونجا بازی کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارکان
18 تیر 91 14:16
سلام عزیزم الهی قربونت برم .ماشالله بزرگ شدی گل پسر . عزیزم اتاقت خیلی خوشکله . دست مامانی درد نکنه به این خوش سلیقگی. سفر خوش گذشت؟
مامان زهرا
19 تیر 91 12:07
تبریک واسه برنده شدنتون توی مسابقه اتاق نی نی من
عمه اریسا کوشمولو
16 مرداد 91 3:14
چه اتاقییییی چه پسملی ...عزیزم