ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

پسر بد

1391/4/11 1:44
نویسنده : منا
405 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم این روزها مامان رو خیلی اذیت میکنی به زور باید ببرمت دستشویی به مدت طولانی خودت رو نگه میداری و این واسه سلامتیت اصلا خوب نیسن تو غذا خوردن هم خیلی مامان رو اذیت میکنی بد غذا شدی و میوه هم که اصلا نمیخوری نمیدونم چکار کنم خیلی ناراحتم تا از دستت عصبانی میشم بغلم میکنی میگی مامان عدیدم یعنی عزیزم امشب که حسابی ناراحت بودم بغلم کردی گفتی مامان عدیدم بازی خوب من هم دلم رفت و بلند شدم واست سیب زمینی سرخ کردم که با اشتها خوردی بالاخره تو پیروز شدی و غذای مامان رو نخوردی آخر هفته قراره بریم سفر امیدوارم که بچه خوبی باشی مامان به فدات 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا موفرفری
11 تیر 91 2:34
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php