ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

دوست دارم

1392/12/15 17:59
نویسنده : منا
272 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم چندروز پیش داشتی ناهار میخوردی گفتی مامان من خیلی ناراحتم آخه حرف بدی به بابایی زدم گفتم عزیزم مگه چی گفتی گفتی آخه  حرف بد رو نمیشه تکرار کرد گفتم خوب دلیلش چی بود که حرف بد زدی گفتی آخه من داشتم کارتون نگاه میکردم بابایی با من حرف میزد من نمیفهمیدم کارتون چی میگه بهت گفتم خوب عزیزم حق داری ولی بهتر بود که میگفتی بابایی ببخشید لطفا اجازه بدین من کارتونم رو ببینم روز بعد که از مدرسه اومدم گفتی مامان امروز حرف بدی به بابایی نزدم گفتم بابایی لطفا ساکت شو تا من کارتون ببینم    

الهی فدات روزی چند بار بهم میگی مامان دوستت دارم نمیدونی چقدر خوشم میاد خستگیم در میره کیف میکنم بغلت میکنم بوست میکنم بوت میکنم میگم عشق من منهم دوست دارم بهت افتخار میکنم پسرم همیشه بگو باز هم بگو که دوستم داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه نازی
17 اسفند 92 19:17
قربونت بشه عمه....مامانت درست میگه نمیدونی وقتی آرین هم به من میگه مامان عاشقتم چه عشقی میکنم.خدا کنه ایشالله زن هم که گرفتین همینا رو بازم به ماماناتون بگین.....