ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

مریضی پسرم

1393/9/26 12:24
نویسنده : منا
574 بازدید
اشتراک گذاری

همه زندگی مامان و بابا از مهدکودک رفتن محروم شدی متاسفانه بارفتن به مهد حسابی مریض شدی سرفه و سرفه و سرفه یه مدت نرفتی خوب خوب شدی به محض دوباره رفتن سرفه ها شروع شد و دل ما غرق غصه دکتر گفت دیگه نفرستش مهد ماهم که این همه تلاش کرده بودیم شما رو جای خوب فرستاده بودیم و ببر و بیار هیچ دیگه این هم از شانس ما خیلی ناراحتم دوست نداشتم تو خونه بمونی ولی خوب سلامتیت مهمتره عزیز دلم سرفه هات داغونت کرده من و بابا هم حسابی اعصابمون خرابه عزیز دلم انشالله که هرچه زودتر خوب بشی 

پدروپسر تو بالکن مشغول کباب درست کردنکاردستی پسرمپارکینگ پسرمابوالفضل و امیرضااین هم طراحی پسرمپسرم هر روز یه طراحی جدید داره واسه چیدن ماشینهاشاین هم نقاشی ابوالفضل که میگه خودم هستم و عموغلامرضا که دستم رو گرفتهاین هم رابین هود کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)