ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

عشق ورزی پسرم

1391/3/31 2:10
نویسنده : منا
296 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح دستهات رو باز میکردی و میگفتی مامان دوست دارم یعنی دوستت دارم   عزیزم دلم برات ضعف رفت یا اینکه میگی عدیدم یعنی عزیزم  وقتی بهت میگم قربونت برم میگی الهی آمین بهت گفتم همه زندگیم جواب دادی همش زندگی یعنی همه زندگیم  آخه با این زبون شیرینت چکارت کنم دیروز ماسازور رو که شبیه ماهیه برداشتی بهش میگی ماهی برو مامانی بابایی   مامان کار بابا کار و لباس بیرونت رو هم تن ماهی کردی   آخه وقتی میخوام برم سر کار شب قبلش برات توضیح میدم که مامان میره کار بابا هم میره کار ابوالفضل میره مامانی بابایی ولی واقعا فکر نمیکردم اینقدر قشنگ درک کنی مادر به فدات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی
31 خرداد 91 8:02
سلام مامانییی عزیزم خوبی؟ بروزم اگه بیای خوشحال میشم...
مامان ارکان
5 تیر 91 21:11
سلام .این تابستون به شما و پسرت خوش بگذره . ای شیطون حالا یاد گرفته با حرفهاش دلت ببره. این وروجک خوب خودشو لوس کرده . ان شالله که همیشه همینطور کنار هم زیر سایه حق تندرست باشید.راستی تولد حضرت ابوالفضل العباس به گل پسرت که هدیه خداست مزین به این نام تبریک میگم.