ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

از شیر گرفتن پسرم

1391/5/17 1:26
نویسنده : منا
460 بازدید
اشتراک گذاری

وای چه لذت بخشه دیدن عکس پسرم در ویترین نی نی وبلاگ خیلی خوشحالم

و اما بالاخره عزیزم از شیر گرفتمت مامان جان منو ببخش خودم برام خیلی سخت بود و کلی گریه کردم آخه خیلی شیر خوردن رو دوست داشتی و بهت احساس آرامش میداد به من هم همینطور هم آرامش هم لذت و غرور ولی عزیزم دیگه چند روز دیگه  به سلامتی دو سالت تمام میشه و من مجبور بودم تا توی خونه هستم و مدارس باز نشده این کارو بکنم در عرض یک هفته یعنی از شنبه   7   مرداد شروع کردم اول وعده ظهر قبل از خواب و شب قبل از خواب رو بهت ندادم ولی نصف شب که بیدار میشدی بهت شیر میدادم تا اینکه کم کم نصف شب رو هم قطع کردم کمی بهانه گرفتی ولی خوب خیلی خوب با مامان همکاری کردی به قول بابا که میگه پسرم جنتلمنه واقعا همینطور بود خدارو شکر خوراکت هم بهتر شده الهی که مامان به فدات عروسکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 مرداد 91 10:49
عکس گل پسرتون توی ویترین مبارکه به امید موفقیت های آینده ضمنا جنتلمنی و از شیر گرفتنش هم مبارکه
مامان شاریس
17 مرداد 91 12:53
ماشااله ابولفضل جان مردی شده، پیشاپیش تولدش مبارک باشد . روی ماهش را میبوسم
آجی غزال
17 مرداد 91 20:30
elahi qorbunet beram man 2ret begardam khoshgele man
مامان ارکان
19 مرداد 91 2:02
سلام تولد گل پسرت پیشاپش مبارک. گل پسرمون دیگه برا خودش مردی شده قربونش برم هر روز ماه تر از روز قبل میشه خدا نگهدارش باشه . از شیر گرفتن گل پسرت هم مبارک .
مامان نیروانا
22 مرداد 91 21:28
منم اومدم بهتون تبریک بگم، برنده شدن توی مسابقه و هم نشستن شازده کوچولوتون توی ویترین رو. هرچند دیره، شما ببخشید. خیلی اتاق گل پسرتون قشنگه. آفرین به این سلیقه. بچه ها عاشق شخصیتهای کارتونی هستن و دیدن شخصیتهای محبوبشون همیشه براشون دوست داشتنیه. ببوسین ابوالفضل عزیز رو.
مامان هامان
25 مرداد 91 11:54
تولدت پیشاپیش مبارک عسلم مطمئنا مرد بزرگی خواهد شد
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 14:27
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان مهرزاد جان
19 شهریور 91 12:25
مبارکش باشه عزیزم وب مهرزاد جان رو به روز کردم خوشحال میشم ببینید و براش یادگاری بنویسید