ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ابوالفضل هدیه خدا

پسرم میوه خورد

1392/3/26 15:14
نویسنده : منا
178 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان نمیدونم چرا اینقدر با میوه های تابستونه واقع اصلا اهل ریسک کردن نیستی وقتی میوه تابستون میاد حاضر نیستی امتحان کنی که چه طعمی داره پارسال وقتی رفتیم خونه خاله مهسا و دیدی که رهام میوه میخوره شروع کردی به خوردن بابا اینقدر خوشحال شد که میگفت باید جشن بگیریم امسال هم هرچی تلاش کردم حاضر به امتحان کردن نبودی تا اینکه دیروز با چه ترفندی راضی شدی زردآلو و عصری هم هلو بخوری من هم مجبور شده بودم قول یه ماشین بدم و بابا جون هم زحمت کشید و واسه شما ماشین خرید جایزه میوه خوردن خداروشکر همین که امتحان کردی دیگه مشکل حله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارکان
4 تیر 92 15:57
سلام خاله .این مامانم اینقدر از ابوالفضل تعریف میکنه که من هم امروز مثل ابوالفضل برا بار اول میوه خوردم .خاله من شلیل خوردم . حالا من هم مثل ابوالفضل پسر خوبی شدم.مگه نه.